Zoru başarmak bizim genlerimizde var ;-) Zoru başarmak bizim genlerimizde var ;-)
Bugüne kadar yazdığım tüm yazılarda gösterdiğim tevazumu affınıza sığınarak bu sayılık kaldırıyorum. Novi Medya Ailesi olarak, başarmak bizim genlerimizde var. Fark yaratmak, değer katmak,... Zoru başarmak bizim genlerimizde var ;-)

Bugüne kadar yazdığım tüm yazılarda gösterdiğim tevazumu affınıza sığınarak bu sayılık kaldırıyorum.

Novi Medya Ailesi olarak, başarmak bizim genlerimizde var. Fark yaratmak, değer katmak, risk alabilmek; bizi öne çıkaran özelliklerimiz.

Eczacı Dergisi’ni ilk yayınlamaya başladığımızda bize, “Bu sektörde her iki üç senede bir yayın çıkar. Ya kapanır, ya el değiştirir. Sonunda yok olur gider. Siz hazır işin başındayken bu sevdadan vazgeçin” dediler.

12 sene geçti. Güçlenerek büyüdük. Yayıncılık piyasası küçüldü. Biz büyüdük, geliştik.

İlaç ve eczacılık sektöründe hiçbir kuruma, derneğe veya firmaya organik bağlı olmadan yaşayan, en uzun süreli, en bilinen ve Türk Eczacıları Birliği’nden aldığı “Sektörün En İyi Dergisi” ödülü ile rüştünü ispat eden yayındır, Eczacı Dergisi.

150.000 (YÜZ ELLİ BİN) TİRAJ İLE
TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK DERGİSİ

Novi Medya’nın amiral gemisi Eczacı Dergisi’nin devamında sektörün değil, sadece sağlık yayınları arasında da değil, aylık 150 bin tirajıyla Türkiye’nin en çok satan, en çok okunan, eczacıdan halka ulaşan Bizimeczacı Aylık Aile Sağlığı Dergisi sadece kendi adımıza değil eczacılık mesleği adına da fark yaratmıştır. Bizimeczacı ile Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdik.

YETMEDİ!
Sektöre ve mesleğe katkı sağlama arzumuzun önüne set çekmek isteyenler, bize “Eczacı değilsiniz ne diye Eczacı adlı bir dergi çıkartıyorsunuz” diyenler; düzenlediğimiz organizasyonlara, Altın Havan’a, Pharmasea’ye seve seve geldiler.

Rahatlıkla ve gururla söyleyebilirim ki, yaptığımız işler ve organizasyonlarla, hele son yayınlayıp eczacılara sunduğumuz, her gün teşekkür maili veya telefonu aldığım Eczacı Plan Defteri ile meslek ile ilgili birçok kurumdan çok daha faydalı işler yapıyoruz.

Biz bize yapılan tüm saldırılara rağmen bu kervanı yürütmeye, eczacılık mesleğini geliştirmek ve güçlendirmek için yeni projeler üretmeye, kararlıyız.

Novi Medya, ilaç ve eczacılık sektörünün geleceğinin yol haritasının pusulasıdır ve öyle de kalacaktır.

Sevgi ve saygılarımla..

İlgili Yazılar