MUSTELA NESİL BEBEK BAKIMINI NÖROMARKETING İLE BİRLEŞTİRİYOR! MUSTELA NESİL BEBEK BAKIMINI NÖROMARKETING İLE BİRLEŞTİRİYOR!
 Mustela başlattığı eğitim projesiyle bayi eczanelerine, Dünya’da bir ilk olan bebeklerde cilt tipi konseptini lanse ediyor; ve Dr. Kıvılcım Kayabalı ve Damla Çimen ile... MUSTELA NESİL BEBEK BAKIMINI NÖROMARKETING İLE BİRLEŞTİRİYOR!

 kutu kapali lacivert görselMustela başlattığı eğitim projesiyle bayi eczanelerine, Dünya’da bir ilk olan bebeklerde cilt tipi konseptini lanse ediyor; ve Dr. Kıvılcım Kayabalı ve Damla Çimen ile “Eczanede Nöromarketing ve İkna Bilimi” eğitimi veriyor. Eğitimler 9 şehirde 11 farklı toplantı ile düzenlenliyor.

Mustela sürekli yeni araştırmalar yürüterek bebek ve çocuk cildinin ihtiyaçlarını ve özelliklerini daha iyi anlamaya çalışıyor. Bu eşsiz uzmanlık sayesinde Mustela vermiş olduğu eczane eğitimlerinde katılımcılara özel lansman kutusu hediye ederek, yeni konsepti hakkında eczacıları bilgilendiriyor. İçerisinde Normal Cilt (Hydra Bebe Yüz Kremi (40 ml)), Kuru Cilt (Cold Cream içeren besleyici krem (40 ml)) ve Çok Kuru Cilt (Stelatopia Balm) bulunmaktadır.