GLOHE PAZARI BÜYÜTMEYİ HEDEFLİYOR GLOHE PAZARI BÜYÜTMEYİ HEDEFLİYOR
BioArge Laboratuvarları’nda geliştirdiği ve Tuzla’daki fabrikasında ürettiği %100 doğal ürünlerle Glohe, kişisel bakım, sabun ve ev temizlik sektörüne doğanın bütün saflığını taşımayı hedefliyor. Ekonomi... GLOHE PAZARI BÜYÜTMEYİ HEDEFLİYOR

BioArge Laboratuvarları’nda geliştirdiği ve Tuzla’daki fabrikasında ürettiği %100 doğal ürünlerle Glohe, kişisel bakım, sabun ve ev temizlik sektörüne doğanın bütün saflığını taşımayı hedefliyor.

bekirsahinEkonomi Bakanlığı’nın verilerine göre, Türkiye’deki ekonomik gelişmeye bağlı olarak, kişisel bakım, sabun ve ev temizlik ürünleri pazarı her yıl ortalama % 10 oranında büyüyor. Pazarda doğal kişisel bakım ürünlerinin payının ise % 5 civarında olduğu tahmin ediliyor. Glohe Gup Yönetim Kurulu Başkanı Bekir Şahin bu pazarı büyütmeyi hedeflediklerini aktararak sözlerine şöyle devam etti: “Hem dünya genelinde hem de Türkiye’de doğa ve çevreyi korumaya yönelik bilinç artıkça %100 doğal ürünlere yönelik talep artıyor. Tüketiciler, yediği gıdalar ve evlerinde kullandıkları ürünler dahil, daha sağlıklı ve daha güvenli seçenekler arıyor. Yaptığımız odak grup çalışmaları da bize bunu gösterdi; tüketiciler kullandıkları ürünlere güvenmek istiyor ve bu nedenle de geleneksel yolları tercih ediyor. Biz de Glohe olarak, evde üretimi bir adım öteye taşıyarak güvenilir ve doğal üretim yapmaya karar verdik. Hint yağı, hindistan cevizi yağı, sirke, soda gibi %100 doğal hammaddeleri kullanarak flora dostu ürünler geliştirmeye başladık.”

Kişisel bakım ürünlerinin adresi eczane olarak görülüyor

Glohe’nin Marmara Bölgesi’nde (2015) yaptığı araştırmaya göre;
Kişisel bakım ve temizlik ürünleri ağırlıkla ‘sağlıklı kalmak’ için kullanılıyor.

Kullanıcılar bu ürünleri eczaneden almayı tercih ediyor.

Kişisel bakım ve temizlik ürünü alırken kullanıcılar öncelikle doğallığa dikkat ediyor.

Kullanıcılar kişisel temizlik ve bakım ürünlerini günlük ya da haftalık değil, aylık olarak alıyor.

Kişisel temizlik için rutin dışı olarak haftada ortalama 116,8 dakika zaman ayırıyorlar.

Kullanıcılar kişisel temizlik ve bakım ürünlerine kendi kullanımları için ayda ortalama 61 TL, hane kullanımları için ayda ortalama 137,4 TL harcıyor.

Kullanıcılarda doğal içerikli ürünlere %21 daha fazla ödeme eğilimi bulunuyor ve bu ürünler için ayda ortalama 87,8 TL ödenebileceğini ifade ediyor.

Patentle korunan buluşlar

Glohe, Ar-Ge çalışmalarını üç yıldır BioArge Laboratuvarları ile birlikte yapıyor. Bu sayede kullanılan hammaddelerin doğallığından başlamak üzere tüm üretim süreçleri BioArge Laboratuvarları’nda testlere tabi tutularak, insana ve doğaya özen gösteren ürünlerin geliştirilmesi sağlanıyor. Sağlık Bakanlığı tarafından dermatolojik test yapma onayı verilen üç laboratuvardan biri olan BioArge Laboratuvarları’nın patentle korunan buluşları arasında krem ve sabun bazı, özütleme teknolojisi ve antioksidan özellikli doğal koruyucular yer alıyor.