Biota’dan ‘yüzde 100 termal su içerikli’ inovasyon…
Biota Laboratuvarları, Türkiye’nin zengin mineral içeriğine sahip termal su kaynaklarını ilk kez şampuan kategorisinde dermokozmetik alana taşıdı. Bu teknikle üretilen Aqua-Thermal ürün grubu tanıtımı için basın ile Grand Swiss-Belhotel Çelik Palas Thermal Spa Otel’de bir araya geldi. Deriyi güzelleştirirken tedavi etmeyi amaçlayan dermokozmetik ürünleri, tüm dünyada kozmetik pazarının yükselen yıldızı... Detaylar
İlaç Dünyasında 13 milyar Dolarlık Hisse Satışı
İsviçreli ilaç devi Novartis, GlaxoSmithKline (GSK) ile kurduğu tüketici sağlığı ortak şirketindeki yüzde 36.5 hissesinin tamamını İngiliz rakibine 13 milyar dolara satacak. Novartis, GlaxoSmithKline (GSK) ile kurduğu tüketici sağlığı ortak şirketindeki yüzde 36.5 hissesinin tamamını İngiliz rakibine 13 milyar dolara satacağını duyurdu. Financial Times’da yer alan habere göre, İsviçreli... Detaylar
Milli İlaçta Start Up Modeli İşleyecek
İlaç üretiminde yurtdışına bağımlılığın önüne geçmek için start up modeli devreye sokulacak. Molekül icat eden araştırmacılar, yeni şirketler ve üniversiteler desteklenecek. Hükümetin, 2023 hedefleri arasındaki milli ilaç için ‘start-up’ modeli devreye sokulacak. Yeni modelle devlet, molekül icat edecek araştırmacılar, sıfırdan başlayan mini şirketler, üniversiteler, teknokentler ve ilaç sanayi devlerini... Detaylar
Kadın ve Toplum Sağlığı için  “Kadın Sağlığı Akademi” Yayında
Türk Eczacıları Birliği (TEB) ve Bayer’in işbirliği ile hazırlanan Kadın Sağlığı Akademi Platformu ile eczacıların kadın sağlığı hakkında güncel bilgilere ulaştırılması hedefleniyor. Proje kapsamındaki eğitimler, akademisyenler tarafından eczacıların daha etkin danışmanlık için ihtiyaç duyduğu bilgiler gözetilerek hazırlandı. Kadın Sağlığı Akademi Projesi kapsamında Eczacı Odalarına üye olan 25 binden fazla eczacının kadın sağlığı konusunda... Detaylar
Türkiye’de ilaç pazarı büyüklüğü 7 milyar dolar
İlaç Endüstrisi İşverenler Sendikası ve Abdi İbrahim Yönetim Kurulu Başkanı Barut, Türkiye’de ilaç pazarı büyüklüğünün 7 milyar dolar olduğunu bildirdi. İlaç Endüstrisi İşverenler Sendikası (İEİS) ve Abdi İbrahim Yönetim Kurulu Başkanı Nezih Barut, İEİS’in yönetim kurulu üyelerinin de katılımıyla düzenlenen toplantıda yaptığı konuşmada, “Dünyanın en büyük ilaç tüketicileri Amerika, Çin, Japonya ve... Detaylar
Türkiye’de İlk ve Tek: Lady Vigor!
Exeltis İlaç Şirketi geçtiğimiz yıl kadın sağlığına farklı bir yaklaşım getirmeyi hedefleyen Lady Ürün Ailesi’nin lansmanını yaptı. Ürün grubunda yer alan her bir Lady çeşidi, günlük hayatlarının farklı bir alanında kadınlara destek olmayı ve yaşam kalitelerini artırmayı hedefliyor. Lady ürünleri arasında yer alan Vigor ise, bu zamana kadar pek... Detaylar
Ahmet Keleşoğlu Dualarla Anıldı
Selçuk Ecza Deposu, As Ecza Deposu, Ahmet ve Nezahat Keleşoğlu Vakfı Kurucusu, Eğitim gönüllüsü ve Hayırsever işadamı Merhum Dr. Ahmet Keleşoğlu edebiyete intikal edişinin 3. yıl dönümünde dualarla anıldı. Selçuk Ecza Deposu, As Ecza Deposu, Ahmet ve Nezahat Keleşoğlu Vakfı Kurucusu, Eğitim gönüllüsü ve Hayırsever işadamı Merhum Dr. Ahmet... Detaylar
Eczacıların “Eczacınız Sizinle” Etkinliği
Eşinin Tansiyonunu Ölçtü Hatay Eczacı Odası’nın “Eczacınız Sizinle” Projesi kapsamında geçtiğimiz hafta sonunda Antakya’da bir etkinlik gerçekleştirildi Eczacı Odası Başkanı Sedat İlkin Aközcan, Yöneticiler ve çok sayıda Eczacı meslektaşın katkı sunduğu Palladium AVM’deki etkinlikte görev alan Eczacılar, tansiyon ölçme ve mini analizler yanı sıra diğer sağlık etkinliklerini gerçekleştirdi. Eczacıların... Detaylar
İlaçların %60’ı Danışılmadan Kullanılıyor
Abdi İbrahim ile İlaç Bilincini Geliştirme ve Akılcı İlaç Derneği’nin ortak araştırması sonuçlandı. Bağımsız araştırma şirketi FutureBright’a yaptırılan araştırma tüm Türkiye çapında 8.000 örneklem sayısı ve aynı metodoloji ile gerçekleştirildi. Araştırmada evde ilaç saklama, son kullanma tarihinin kontrol edilmesi, danışmadan ilaç kullanımı, bir önceki tedaviden kalan ilaçların kullanımı, başkasına... Detaylar
Baş Boyun Kanserlerini Baş Aşağı Edin!
Baş ve Boyun Kanserleri Farkındalık Haftası çerçevesinde planlanan sosyal medya kampanyasında, Instagram hesaplarından baş aşağı duran görseller #başveboyunkanserlerini #başaşağıedelim #SupportingSurvivorship etiketleriyle paylaşılacak. YouTube aracılığıyla ise farkındalık filmi izleyicilere ulaşacak. Avrupa Baş ve Boyun Topluluğu (EHNS), Baş Boyun Kanserleri Derneği ve Merck’in koşulsuz katkılarıyla bu yıl 5. kez düzenlenen Baş... Detaylar

İlgili Yazılar