Epilepsi İçin Bak Projesine CSR Excellence Awards’tan Ödül Epilepsi İçin Bak Projesine CSR Excellence Awards’tan Ödül
Türk Epilepsi ile Savaş Derneği ve Türkiye Epilepsi Hasta ve Yakınları Derneği iş birliği ile UCB Pharma’nın koşulsuz katkılarıyla Dünya Epilepsi Günü kapsamında gerçekleştirilen... Epilepsi İçin Bak Projesine CSR Excellence Awards’tan Ödül

CSR Ödül LogoTürk Epilepsi ile Savaş Derneği ve Türkiye Epilepsi Hasta ve Yakınları Derneği iş birliği ile UCB Pharma’nın koşulsuz katkılarıyla Dünya Epilepsi Günü kapsamında gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projesi ‘’Epilepsi İçin Bak’’ The International CSR Excellence Awards’tan (Corporate Social Responsibility Excellence Awards) bronz ödülün sahibi oldu. Epilepsi hastalığına dikkat çekmek ve farkındalık oluşturmak amacıyla hayata geçirilen proje Türkiye’de hemen her yaş grubundan ve cinsiyetten yaklaşık 800 epilepsi hastasının sesi oldu.Beyinde var olan elektriğin aşırı artması sonucu ortaya çıkan ve kişiden kişiye değişiklik gösteren nöbet sayıları ile günlük hayatı olumsuz etkileyen epilepsi, en yaygın nörolojik hastalıklar arasında yer alıyor. Epilepsi hakkında toplumda süregelen yanlış yönlendirmeler ve eksik bilgiler nedeniyle oluşan bu ön yargıları ortadan kaldırmak ve kamuoyunda farkındalık oluşturmak amacıyla Dünya Epilepsi Günü kapsamında ‘’Epilepsi İçin Bak’’ UCB Pharma’nın koşulsuz katkılarıyla, Türk Epilepsi ile Savaş Derneği ve Türkiye Epilepsi Hasta ve Yakınları Derneği iş birliği ile hayata geçirildi.

Dünya genelinde başarılı kurumsal sosyal sorumluluk projelerini ve kitle iletişimi çalışmalarını ödüllendiren The International CSR Excellence Awards, (Uluslararası Kurumsal Sosyal Sorumluluk Mükemmellik Ödülleri) kamuoyu genelinde büyük ses getiren, sosyal medyada büyük başarı elde eden ve topluma mal olmuş birçok ünlü isim tarafından gönüllü desteklenen Epilepsi İçin Bak projesini ‘’Bronz’’ ödülün sahibi yaptı.

Yaklaşık 800 bin epilepsi hastası için mor gözlükler takıldı

Bakış açısını değiştirmek ve epilepsiye dikkat çekmek için ‘’mor gözlük’’ ikonu üzerinden #DünyaEpilepsiGünü, #EpilepsiİçinBak hashtagleriyle Facebook, Istagram ve Twitter üzerinden gerçekleştirilen çalışmalar ile yaklaşık potansiyel 11 milyon kişiye ulaşıldı. Toplum tarafından takip edilen ünlü isimler sosyal medya hesaplarından yaptıkları paylaşımlarla epilepsi için bak dedi ve projenin gönüllü destekçisi oldu.

UCB Pharma Logo